4 клас

2021-2022 н.р.

П’ятниця 10.06.22 

Тема: Підсумковий урок

Шановні діти та батьки! Ось ми і закінчили цей особливий і непростий рік. Я вдячна вам за те, що незважаючи на всі труднощі, ви старанно і плідно працювали, докладали всіх зусиль для співпраці та вивчення англійської мови. Гарного вам відпочинку влітку!

З нетерпінням чекатиму на вас у вересні в нашій школі вже учнями 5 класу!

Пропоную на нашому фінальному уроці прослухати та вивчити ще одну пісеньку.

Вівторок 07.06.22 

Тема: Світ природи. Повторимо вивчене

1. Пригадайте утворення ступенів порівняння прикметніків (таблиця)

2. Виконайте інтерактвну вправу за посиланням https://learningapps.org/16540606

Понеділок 06.06.22 

Тема: Хвороби і лікування. Повторимо вивчене

1. Повторіть слова теми. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням   https://learningapps.org/2067340

2. Яку пораду в різних ситуаціях може дати лікар? Пригадайте: should - радимо щось зробити, shouldn't - не радимо чогось робити. Виконайте тест за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7827551

П’ятниця 03.06.22 

Тема: Свята і святкування. Повторимо вивчене

1. Напишіть яке ваше улюблене свято і чому. Що ви найбільше любите отримувати у подарунок?

Середа 01.06.22 (розклад понеділка)

Тема: Мій дім. Повторимо вивчене

1. Повторіть правила читання. Перегляньте відео, повторіть за автором, потім поставте на паузу і прочитайте самостійно. (Відео)

2. Пригадайте слова-назви кімнат і меблів, виконайте інтерактивну вправу https://wordwall.net/resource/9949180/my-home

3. Пригадайте прийменники місця (зображення)

4. Намалюйте і опишіть (5 речень письмово) кімнату у вашому домі

Підказка: There is a bed in the bedroom. (якщо предмет один)

There are ... in the ...(якщо предметів кілька). 

There is a .... on the ...(на чомусь) 

There is a ...opposite...(навпроти чогось)

There is a ... next to (біля чогось)

There is a ... between... (між чимось)



Вівторок 31.05.22 

Тема:  Моє портфоліо. 

Tuesday, the thirty-first of May
Classwork

1. Повторіть правила читання. Перегляньте відео, потім прочитайте самостійно

2. Напишіть листа другу за шаблоном (перепишіть вступну частину і кінцівку, основну частину напишіть самостійно):

Hello friend,

How are you? I hope you are fine. I like travelling very much. I would like to tell you about my favourite means of transport.

(напишіть який вид транспорту ви любите і чому, 2-3 речення)

Tell me what means of transport you prefer. Write soon. Say hello to your family.

Bye,

(ваше ім’я)



Понеділок 30.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Моє портфоліо. 

Monday, the thirtieth of May
Classwork

1. Виконайте інтерактивне завдання за посиланням. Відкрийте коробочки і дайте відповіді на питання https://wordwall.net/resource/9448082/travelling-and-transport

2. Прочитайте лист. Вправа 1 с. 123

3. Напишіть подібний лист другу. Опишіть свій улюблений вид транспорту і поясніть чому.

П’ятниця 27.05.22 

Тема:  Подорожуємо. Діагностувальна робота з теми

1. Виконате тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6187782


Вівторок 24.05.22 

Тема:  Час все повторити

Monday, the twenty-fourth of May
Classwork

1. Прочитайте текст впр. 5 с. 122
2. Доповніть письмово речення, обравши првильне слово впр. 6 с. 122

3. Складіть і запишіть правдиві речення впр. 7 с. 122

Homework
1. Повторіть слова теми за посиланням 
https://learningapps.org/display?v=p99oy9z2n22


Понеділок 23.05.22 

Тема:  Час все повторити

Monday, the twenty-third of May
Classwork

1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) з початку до 7 хвилини 30 секунд
2. Складіть письмово 3 запитання за вправою 2 с. 120 і дайте на них відповіді

3. Прочитайте текст впр. 4 с. 121 і напишіть чи речення правдиві (true) чи ні (false)

Homework
1. Прочитайте речення впр. 5 с. 121 і напишіть чи ви згодні з твердженням (I agree) чи ні (I disagree)


П’ятниця 20.05.22 

Тема:  Час цікавих історій

Friday, the twentieth of May
Classwork

1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) Крім завдань робочого зошита.
2. Прочитайте слова і історію самостійно
3. Впр. 3 с. 119 письмово визначте, чи речення правдиві (True) чи ні (False).



Понеділок 13.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Визначні місця Лондона

Monday, the sixteenth of May
Classwork
1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) Крім завдань робочого зошита.
2. Прочитайте діалог, дайте вілповіді на питання усно
3. Доповніть текст письмово, використавши слова з впр. 5 (Впр. 5 с 117)
Homework
1. Повторіть слова теми за посиланням https://learningapps.org/display?v=p99oy9z2n22


П’ятниця 13.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Люблю подорожувати

Friday, the thirteenth of May
Classwork
1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) Крім завдань робочого зошита.
2. Прочитайте діалог
3. Доповніть речення письмово




Вівторок 10.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Давайте подорожувати разом

Tuesday, the tenth of May

Classwork

1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) з 3 хвилини до 8 хвилини 35 секунд
2. Поєднайте фрази, щоб утоворити діалог впр. 3 с. 114
3. Складіть запитання до речень впр. 5 с. 114

Понеділок 09.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Давайте подорожувати разом

Monday, the ninth of May

Classwork

1. Пригадайте, як називаємо час англійською мовою
2. Перегляньте відео (з мережі інтернет) від початку до 3 хвилини

3. Складіть 3 діалоги усно, 3 діалоги письмово за зразком впр. 2 с. 113 



П‘ятниця 06.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Люблю подорожувати

1. Пригадайте об’єктні займенники (с. 110). Виконайте тест за посиланням (можна виконувати кілька разів) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3349939

2. Перегляньте відео з попереднього уроку (з мережі інтернет) 

3. Впр. 5 с. 112 письмово дайте відповіді на 4 будь-які питання

Вівторок 03.05.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  На вокзалі

1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет) 

2. Впр. 3 с. 111 усно
3. Впр. 4 с. 112 письмово 



Понеділок 02.05.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  На вокзалі

1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет) 

2. Впр. 5 с. 110 письмово 


П’ятниця 29.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Люблю подорожувати

1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет) (від початку до 3 хвилин)
2. Впр. 1 с. 108 (письмово складіть речення за схемою)
3. Повторіть назви видів транспорту



Вівторок 26.04.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Люблю подорожувати

1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет) (крім завдань з робочого зошита)
2. Впр. 2 с. 106-107 (письмово виправте речення за зразком)
3. Впр. 3 с. 107 складіть речення, використовуючи подані фрази 



Понеділок 25.04.22

 Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема:  Великдень у Британії

Перегляньте відео про Великдень у Британії

 


П’ятниця 22.04.22 

Тема: Час все повторити. Діагностувальна робота з теми 

Самостійне виконання тесту за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4432672

Вівторок 19.04.22 

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: Час все повторити

Tuesday, the ninteenth of April

Classwork

1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням (буде доступна до п’ятниці)  https://wordwall.net/uk/resource/19494268

2. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет) з 6 хвилини 50 секунд до 9 хвилин 50 секунд. Виконайте запропоновані у відео завдання.


Понеділок 18.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: Час все повторити

Monday, the eighteenth of April

Classwork

1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/17878109

Розподіліть слова у правильні коробочки (натисніть на потрібну коробочку): перша - початкова форма, друга - вищий ступінь порівняння, третя - найвищий ступінь порівняння

2. Перегляньте відеоурок ( з мережі інтернет) з початку до 6 хвилини 50 секунд. Виконайте завдання запропоновані у відео.


П’ятниця 15.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: Час все повторити

Friday, the fifteenth of April

Classwork

1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/17878109

Розподіліть слова у правильні коробочки (натисніть на потрібну коробочку): перша - початкова форма, друга - вищий ступінь порівняння, третя - найвищий ступінь порівняння

2. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням (буде доступна протягом тижня)  https://wordwall.net/uk/resource/19494268

3. Впр. 3 с. 101,102 прочитайте ще раз тексти, оберіть одну з тварин і коротко напишіть про неї у зошиті.

Вівторок 12.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: Найбільш дивні тварини

                                              Tuesday, the twelfth of April

Classwork

1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет), з  початку до 15 хвилин 20 секунд. 

2. Виконайте впр. 3 с. 101 усно, впр. 4 с. 102 письмово



Понеділок 11.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: На фермі дядька Фреда

Monday, the eleventh of April

Classwork

1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет), з  початку до 22 хвилини. Прочитайте слова і текст самостійно



2. Впр. 4 с. 99 письмово. Використайте прикметники у вищому ступені порівняння.

Homework

1. Впр. 5 с. 100 Доповніть речення інформацією з тексту

Вівторок 05.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: Планета Земля

Tuesday, the fifth of April

Classwork

1. Прослухайте і прочитайте

впр. 1 с. 94  https://drive.google.com/file/d/11rAKvJ2kVZL53MZhWEbSVgCJl4i278ya/view?usp=sharing

впр. 2 с. 94  https://drive.google.com/file/d/1qZR4kwexFSd8Y1zQCwpFKXpFSns4Vo9B/view?usp=sharing

2. Впр. 3 с. 94,95 Прочитайте і поєднайте абзаци і зображення усно

3. Впр. 4 с. 95 Складіть речення і запишіть

Homework

1. Впр. 5 с. 95 Оберіть правильний варіант і запишіть речення

Понеділок 04.04.22

Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)

Тема: Це - планета Земля

Monday, the fourth of April

Classwork

1. Перегляньте відеоурок 


2. Впр. 4 с. 93 письмово
3. Впр. 5 с. 93 (за бажанням)

Homework

1. Впр. 6 с. 93 Доповніть речення за діалогом Впр. 3 с. 92

П’ятниця 01.04.22

Онлайн урок (посилання у групі класу)

Тема: Погода в Україні і Англії

1. Впр. 3 с. 90 Доповніть пари слів

2. Впр 4 с. 91 Доповніть речення, використовуючи слова з Впр. 3

Вівторок 29.03.22

Тема: Погода в Україні і Англії

Tuesday, the twenty-ninth

of March

Classwork

1. Впр. 1 с. 90 Прослухайте і прочитайте https://drive.google.com/file/d/1E2E_vMBm7qOJvsKoYqZByXPiKPba-i_4/view?usp=sharing

2. Розгляньте правило на с. 90 

cold - холодно

colder than - холодніше, ніж

It's nicer than in London. - Тут краще, ніж у Лондоні.

It's hotter in summer than in spring. - Більш спекотно влітку, ніж на весні.

It's sunnier in Ukraine than in England. - Більш сонячно в Україні, ніж в Англії.

3. Прочитайте текст впр. 1 і випишіть прикметники із закінченням -er. Подумайте, що вони означають.

Homework

1. Впр. 2 с. 90 

Понеділок 28.03.22

Тема: Події у минулому

Monday, the twenty-eighth

of March

Classwork

1. Перегляньте відео від початку до 3 хв. 40 сек. 


1. Перегляньте відео 


3. Прочитайте і випишіть речення у минулому часі.

Hello Bill,
It is spring in Ukraine. Yesterday I played football in the yard. Then I helped my dad. In the evening a watched cartoons and played computer games. Today I listen to music and read a book.
Tell me what you did yesterday? Did you play with friends?
Bye,
Max.

Homework

Змініть речення на минулий час (додайте до дієслова закінчення -ed, якщо слово закінчується на -е, тоді додаємо тільки d). 

Наприклад:  

I live in Ukraine - I lived in Ukraine

1) I play football.

2) My friends dance in the concert.

3) We listen to music.

4) I watch a cartoon

5) My mum and I cook pizza.

П’ятниця 25.03.22

Тема: Хвороби і лікування. Діагностувальна робота

Friday, the twenty-fifth

of March

Diagnostic Test

Для виконання роботи запишіть число у зошит, поставте номер завдання і запишіть відповіді. (Зміст завдання переписувати не потрібно). Бажаю успіху!

1.Read and match. /Прочитай і підбери.

1) A vet              - helps ill people

2) A dentist         - helps ill animals

3) A patient         - needs help from a doctor

4) A doctor          - helps you when you have a bad tooth                      

 2.  Write P(patient) or D(doctor). /   Напиши Р(пацієнт) або D(лікар).

1)  Open your mouth.____


2)  I have a headache. ___ 


3)  What`s the matter with you?___


4)  Take this medicine twice a day._____


5)  I need your help.____

 

3.Read and match./ Прочитай і підбери.

1)    A headache……             a. I don`t walk.

2)    A stomach ache …...       b. I go to sleep.

3)    A sore throat…….           c. I go to the dentist.                                            .

4)    A toothache…….             d. I don`t drink or eat.

5)  A cold……                       e. I drink warm tea with honey.

6)   A broken leg…..                f. I stay in bed.


4.Write Yes / No. /    Напиши так / ні.

   1.You should eat healthy food………

        2. You should do morning exercises………

        3. You should eat a lot of sweets………

        4. You should eat fruit and vegetables…….

        5. You should brush your teeth once a day…….

        6. You should do sport……..

Вівторок 22.03.22

Тема: Хвороби і лікування. Повторення

Tuesday, the twenty-second

of March

Classwork

1. Впр. 2 с. 85 Розгляньте малюнки і поєднайте зі словами (усно)

2. Впр. 3 с. 85 Випишіть речення і здогадайтесь хто їх сказав (поставте номер зображення)

Підказка: 

Don't touch- не торкайтесь

sore - горло

head hurts - болить голова

terrible - жахливий

knee - коліно

Homework

1. Впр 4 с. 86 Поєднайте частини фраз, запишіть їх. (виділіть кольором фрази, які ви найкраще знаєте)

2. Впр 5 с. 86 (за бажанням). Прочитайте речення і випишіть правильні поради лікаря

Понеділок 21.03.22

Тема: Story Time

Monday, the twenty-first

of March

Classwork

1. Повторіть слова за посиланням. https://learningapps.org/display?v=poq7jxu2322 

2. Впр. 1 с. 82. Прослухайте історію за посиланням, слідкуйте за текстом. https://drive.google.com/file/d/1IJ0z4qEDjuO_97CLWZL1ockL1GSVLfx6/view?usp=sharing

3. Впр. 2 с. 83 дайте відповіді на питання (усно або письмово)

1) Who must visit the doctor? - Хто повинен відвідати лікаря?

2) Who is ill? - Хто хворий?

3) Why is it Luka's unlucky day? - Чому це нещасливий день Луки?

Homework

1. Впр 3 с. 84 Доповніть речення письмово

П’ятниця 18.03.22

Тема: Виклик лікаря

Friday, the eighteenth

of March

Classwork

1. Опрацюйте нові слова за посиланням. https://learningapps.org/display?v=poq7jxu2322 

Поєднайте слова з перекладом. Для перевірки натисніть галочку у правому нижньому куті. Правильні пари засвітяться зеленим, неправильні - червоним, їх можна роз’єднати і вправити. 

Коли правильно поєднаєте слова, зробіть скріншот, або випишіть фрази.

2. Впр. 1 с. 81 прочитайте 

3. Впр. 2 с. 81 дайте відповіді на питання усно (скористайтесь скріншотом або виписаними словами). Оберіть 3 питання і запишіть відповіді письмово. За бажанням - виконайте письмово всю вправу.

Homework

3. Впр. 3 с. 81 Доповніть текст письмово. (скористайтесь скріншотом або виписаними словами)

Вівторок 15.03.22

Тема: На прийомі у лікаря

Tuesday, the fifteenth

of March

Classwork

1. Повторіть слова теми, перейдіть за посиланням і виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pepzdq2s522

2. Впр. 1 с. 80 прочитайте слова
I've got a runny nose - айв гот е рані ноуз - у мене нежить
paper tisues - пейпе тішюз - паперові серветки
hanky - хенкі - хустинка
towel - тауел - рушник

3. Прослухайте запис і позначте, які речення правильні, які - ні. Випишіть речення і позначте словами True (правильно) або False (неправильно)   https://drive.google.com/file/d/1KvKhUF5Z4LSwY6n2U0oW8wtETK9rZO6B/view?usp=sharing

1. David is ill

2. David has got a toothachahe

3. David sneezes a lot (часто чхає).

4. He has got a sore throat and headache

5. Doctor told him (сказав йому) to drink a lot of juice.

Homework

1. Повторіть слова теми

2. Впр 4 с. 80 (за бажанням) Підказка: When I have got... - Коли у мене..., stay in bed - залишатися в ліжку

Понеділок 14.03.22

Тема: На прийомі у лікаря

Monday, the fourteenth

of March

Classwork

1. Випишіть у словник або зошит нові слова, користуйтесь ними під час виконання завдань 

patient (пеішнт) - пацієнт
should (шуд) - повинен
stay at home (стеі ет хоум) - залишатися вдома
a lot of (е лот оф) - багато
next (некст) - наступний
What's the matter with you? (уотс зе метте уіз ю) - Що вас турбує?
nothing serious (насін сіріез) - нічого серйозного
ill (іл) - хворий
tooth hurts (тус хертс) - болить зуб
need (нід) - потрібно
pull out (пул аут) - видалити
take medicine twice a day (тейк медісін туайс е деі) - приймати ліки двічі на день
come again (кам егеін) прийти знову
check up (чек ап) - повторний огляд

2. Впр. 1 с. 79 прослухайте діалог за посиланням та поставте репліки у правильному порядку (усно, жодних позначок у підручнику не робимо). За потреби, прослухайте запис кілька разів https://drive.google.com/file/d/1mi0WzOqE3jbr5Fb9t2_DTMFYUh9wWQSF/view?usp=sharing 

3. Впр. 2 с. 79 Поєднайте письмово слова з їх поясненнями

Homework

1. Впр. 3 с. 89 Прочитайте речення, випишіть їх у зошити і подумайте, хто може сказати такі фрази, лікар чи пацієнт? Напишіть після речень: doctor або patient

2. Повторіть слова попередніх уроків за посиланням https://learningapps.org/display?v=pepzdq2s522


П’ятниця 25.02.22

Тема: Поради під час хвороби

Friday, the twenty-fifth

of February

Classwork

1. Повторіть слова теми, перейдіть за посиланням і виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pepzdq2s522

2. Впр. 1 с. 78, прослухайте аудіозапис за посиланням, прочитайте діалоги https://drive.google.com/file/d/1m5l7A6VIxebDj5ymLJGaLNN0N1Uq8lHQ/view?usp=sharing

3. Виразно прочитайте один діалог

4. Поєднайте назви недуг з рішеннями, як допомогти (виконайте інтерактивну вправу, перейдіть за посиланням https://wordwall.net/ru/resource/19718255)

Homework

1. Впр 4 с. 78 виконайте письмово за зразком. Дайте поради, що робити при різних симптомах, за зразком

Example: When I have got a headache, I go to sleep.

__________________________________________________________________________________

Архів 2020-2021 н.р.

Середа 17.02.21

Тема: Особливий день

Wednesday, the seventeenth

of January

Classwork

1. Пригадайте порядкові числівники. Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/7056110

2. Підручник впр. 1 с. 85 усно прочитайте, поєднайте текст з малюнками

3. Впр 2. с. 86 письмово доповніть речення

Homework

1. впр 3 с. 86 прочитайте, дайте відповіді на питання письмово (питання переписувати НЕ ТРЕБА)

Whose birthday will it be? - У кого буде день народження?

It will be .......

When will the birthday party be? - Коли буде святкова вечірка?

The birthday party will be......

What will his friends do? - Що будуть робити його друзі?

His friends will .....

What will they eat? - Що вони будуть їсти?

They will eat......

What will they wear? - Що вони одягнуть?

They willl wear......

Четвер 28.01 21

Тема: Список покупок

Thursday, the twenty-eighth

of January

Classwork

1. Пригадайте назви продуктів та розподіліть слова на 2 колонки (письмово)

Зверніть увагу! There is some вживаємо з словами у однині (1 banana) або з назвами продуктів, які не можемо порахувати (milk, juice, meat - м’ясо тощо). There are some вживаємо з словами у множині (2 bananas, 10 oranges).

pizza, hamburgers, soup, apple, banana, meat, juice, flour, eggs, tomatoes, carrots

There is some                There are some

2. Впр. 1 с. 69 прочитайте, запишіть слова у словник 

 3. Впр. 3 с. 69 прочитайте та порівняйте (у першій колонці вказуємо на продукт, кількість якого не визначена, його трохи, у другій колонці - точна кількість продуктів в упаковках)

Homework

1. Впр. 4 с. 70 прочитайте діалог, випишіть продукти, які купив хлопчик

Немає коментарів:

Дописати коментар

Відновлення освітнього процесу

    Шановні здобувачі освіти та батьки! Відповідно до рекомендацій МОН, відділу освіти Соколівської сільської ради з 14.03.2022 року навчанн...