2021-2022 н.р.
П’ятниця 10.06.22
Тема: Підсумковий урок
Шановні діти та батьки! Ось ми і закінчили цей особливий і непростий рік. Я вдячна вам за те, що незважаючи на всі труднощі, ви старанно і плідно працювали, докладали всіх зусиль для співпраці та вивчення англійської мови. Гарного вам відпочинку влітку!
З нетерпінням чекатиму на вас у вересні в нашій школі вже учнями 5 класу!
Пропоную на нашому фінальному уроці прослухати та вивчити ще одну пісеньку.
Вівторок 07.06.22
Тема: Світ природи. Повторимо вивчене
1. Пригадайте утворення ступенів порівняння прикметніків (таблиця)
2. Виконайте інтерактвну вправу за посиланням https://learningapps.org/16540606
Понеділок 06.06.22
Тема: Хвороби і лікування. Повторимо вивчене
1. Повторіть слова теми. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/2067340
2. Яку пораду в різних ситуаціях може дати лікар? Пригадайте: should - радимо щось зробити, shouldn't - не радимо чогось робити. Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7827551
П’ятниця 03.06.22
Тема: Свята і святкування. Повторимо вивчене
1. Напишіть яке ваше улюблене свято і чому. Що ви найбільше любите отримувати у подарунок?
Середа 01.06.22 (розклад понеділка)
Тема: Мій дім. Повторимо вивчене
1. Повторіть правила читання. Перегляньте відео, повторіть за автором, потім поставте на паузу і прочитайте самостійно. (Відео)
2. Пригадайте слова-назви кімнат і меблів, виконайте інтерактивну вправу https://wordwall.net/resource/9949180/my-home
3. Пригадайте прийменники місця (зображення)
4. Намалюйте і опишіть (5 речень письмово) кімнату у вашому домі
Підказка: There is a bed in the bedroom. (якщо предмет один)
There are ... in the ...(якщо предметів кілька).
There is a .... on the ...(на чомусь)
There is a ...opposite...(навпроти чогось)
There is a ... next to (біля чогось)
There is a ... between... (між чимось)
Вівторок 31.05.22
Тема: Моє портфоліо.
1. Повторіть правила читання. Перегляньте відео, потім прочитайте самостійно
2. Напишіть листа другу за шаблоном (перепишіть вступну частину і кінцівку, основну частину напишіть самостійно):
Hello friend,
How are you? I hope you are fine. I like travelling very much. I would like to tell you about my favourite means of transport.
(напишіть який вид транспорту ви любите і чому, 2-3 речення)
Tell me what means of transport you prefer. Write soon. Say hello to your family.
Bye,
(ваше ім’я)
Понеділок 30.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Моє портфоліо.
1. Виконайте інтерактивне завдання за посиланням. Відкрийте коробочки і дайте відповіді на питання https://wordwall.net/resource/9448082/travelling-and-transport
2. Прочитайте лист. Вправа 1 с. 123
3. Напишіть подібний лист другу. Опишіть свій улюблений вид транспорту і поясніть чому.
П’ятниця 27.05.22
Тема: Подорожуємо. Діагностувальна робота з теми
1. Виконате тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6187782
Вівторок 24.05.22
Тема: Час все повторити
1. Прочитайте текст впр. 5 с. 122
2. Доповніть письмово речення, обравши првильне слово впр. 6 с. 122
3. Складіть і запишіть правдиві речення впр. 7 с. 122
Homework
1. Повторіть слова теми за посиланням https://learningapps.org/display?v=p99oy9z2n22
Понеділок 23.05.22
Тема: Час все повторити
1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) з початку до 7 хвилини 30 секунд
2. Складіть письмово 3 запитання за вправою 2 с. 120 і дайте на них відповіді
3. Прочитайте текст впр. 4 с. 121 і напишіть чи речення правдиві (true) чи ні (false)
Homework
1. Прочитайте речення впр. 5 с. 121 і напишіть чи ви згодні з твердженням (I agree) чи ні (I disagree)
П’ятниця 20.05.22
Тема: Час цікавих історій
1. Перегляньте відео (з мережі інтернет) Крім завдань робочого зошита.
2. Прочитайте слова і історію самостійно
3. Впр. 3 с. 119 письмово визначте, чи речення правдиві (True) чи ні (False).
Понеділок 13.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)Тема: Визначні місця Лондона
2. Прочитайте діалог, дайте вілповіді на питання усно
3. Доповніть текст письмово, використавши слова з впр. 5 (Впр. 5 с 117)
Homework
1. Повторіть слова теми за посиланням https://learningapps.org/display?v=p99oy9z2n22
П’ятниця 13.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Люблю подорожувати
Вівторок 10.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Давайте подорожувати разом
Понеділок 09.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Давайте подорожувати разом
П‘ятниця 06.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Люблю подорожувати
Вівторок 03.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: На вокзалі
Понеділок 02.05.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: На вокзалі
П’ятниця 29.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Люблю подорожувати
Вівторок 26.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Люблю подорожувати
Понеділок 25.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Великдень у Британії
П’ятниця 22.04.22
Тема: Час все повторити. Діагностувальна робота з теми
Самостійне виконання тесту за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4432672
Вівторок 19.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Час все повторити
1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням (буде доступна до п’ятниці) https://wordwall.net/uk/resource/19494268
2. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет) з 6 хвилини 50 секунд до 9 хвилин 50 секунд. Виконайте запропоновані у відео завдання.
Понеділок 18.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Час все повторити
1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/17878109
Розподіліть слова у правильні коробочки (натисніть на потрібну коробочку): перша - початкова форма, друга - вищий ступінь порівняння, третя - найвищий ступінь порівняння
2. Перегляньте відеоурок ( з мережі інтернет) з початку до 6 хвилини 50 секунд. Виконайте завдання запропоновані у відео.
П’ятниця 15.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Час все повторити
1. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням https://learningapps.org/17878109
Розподіліть слова у правильні коробочки (натисніть на потрібну коробочку): перша - початкова форма, друга - вищий ступінь порівняння, третя - найвищий ступінь порівняння
2. Виконайте інтерактивну вправу за посиланням (буде доступна протягом тижня) https://wordwall.net/uk/resource/19494268
3. Впр. 3 с. 101,102 прочитайте ще раз тексти, оберіть одну з тварин і коротко напишіть про неї у зошиті.
Вівторок 12.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Найбільш дивні тварини
Tuesday, the twelfth of April
Classwork
1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет), з початку до 15 хвилин 20 секунд.
2. Виконайте впр. 3 с. 101 усно, впр. 4 с. 102 письмово
Понеділок 11.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: На фермі дядька Фреда
Monday, the eleventh of April
Classwork
1. Перегляньте відеоурок (з мережі інтернет), з початку до 22 хвилини. Прочитайте слова і текст самостійно
2. Впр. 4 с. 99 письмово. Використайте прикметники у вищому ступені порівняння.
Homework
1. Впр. 5 с. 100 Доповніть речення інформацією з тексту
Вівторок 05.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Планета Земля
Tuesday, the fifth of April
Classwork
1. Прослухайте і прочитайте
впр. 1 с. 94 https://drive.google.com/file/d/11rAKvJ2kVZL53MZhWEbSVgCJl4i278ya/view?usp=sharing
впр. 2 с. 94 https://drive.google.com/file/d/1qZR4kwexFSd8Y1zQCwpFKXpFSns4Vo9B/view?usp=sharing
2. Впр. 3 с. 94,95 Прочитайте і поєднайте абзаци і зображення усно
3. Впр. 4 с. 95 Складіть речення і запишіть
Homework
1. Впр. 5 с. 95 Оберіть правильний варіант і запишіть речення
Понеділок 04.04.22
Онлайн урок Google Meet (посилання у групі класу)
Тема: Це - планета Земля
Monday, the fourth of April
Classwork
1. Перегляньте відеоурок
Homework
1. Впр. 6 с. 93 Доповніть речення за діалогом Впр. 3 с. 92П’ятниця 01.04.22
Онлайн урок (посилання у групі класу)
Тема: Погода в Україні і Англії
1. Впр. 3 с. 90 Доповніть пари слів
2. Впр 4 с. 91 Доповніть речення, використовуючи слова з Впр. 3
Вівторок 29.03.22
Тема: Погода в Україні і Англії
Tuesday, the twenty-ninth
of March
Classwork
1. Впр. 1 с. 90 Прослухайте і прочитайте https://drive.google.com/file/d/1E2E_vMBm7qOJvsKoYqZByXPiKPba-i_4/view?usp=sharing
2. Розгляньте правило на с. 90
cold - холодно
colder than - холодніше, ніж
It's nicer than in London. - Тут краще, ніж у Лондоні.
It's hotter in summer than in spring. - Більш спекотно влітку, ніж на весні.
It's sunnier in Ukraine than in England. - Більш сонячно в Україні, ніж в Англії.
3. Прочитайте текст впр. 1 і випишіть прикметники із закінченням -er. Подумайте, що вони означають.
Homework
1. Впр. 2 с. 90
Понеділок 28.03.22
Тема: Події у минулому
Monday, the twenty-eighth
of March
Classwork
1. Перегляньте відео від початку до 3 хв. 40 сек.
1. Перегляньте відео
3. Прочитайте і випишіть речення у минулому часі.
Hello Bill,It is spring in Ukraine. Yesterday I played football in the yard. Then I helped my dad. In the evening a watched cartoons and played computer games. Today I listen to music and read a book.
Tell me what you did yesterday? Did you play with friends?
Bye,
Max.
Homework
Змініть речення на минулий час (додайте до дієслова закінчення -ed, якщо слово закінчується на -е, тоді додаємо тільки d).
Наприклад:
I live in Ukraine - I lived in Ukraine
1) I play football.
2) My friends dance in the concert.
3) We listen to music.
4) I watch a cartoon
5) My mum and I cook pizza.
П’ятниця 25.03.22
Тема: Хвороби і лікування. Діагностувальна робота
Friday, the twenty-fifth
of March
Diagnostic Test
Для виконання роботи запишіть число у зошит, поставте номер завдання і запишіть відповіді. (Зміст завдання переписувати не потрібно). Бажаю успіху!
1.Read and match. /Прочитай і підбери.
1) A vet - helps ill people
2) A dentist - helps ill animals
3) A patient - needs help from a doctor
4) A doctor - helps you when you have a bad tooth
1)
Open
your mouth.____
2)
I
have a headache. ___
3)
What`s
the matter with you?___
4)
Take
this medicine twice a day._____
5) I need your help.____
1)
A
headache…… a. I don`t walk.
2)
A
stomach ache …... b. I go to sleep.
3)
A
sore throat……. c. I go to the
dentist. .
4)
A
toothache……. d. I don`t drink
or eat.
5) A cold…… e. I drink warm tea with
honey.
6) A broken leg….. f. I stay in bed.
4.Write Yes / No. / Напиши так / ні.
1.You should eat healthy food………
2. You should do morning exercises………
3. You should eat a lot of sweets………
4. You should eat fruit
and vegetables…….
5. You should brush your teeth once a
day…….
6. You should do sport……..
Вівторок 22.03.22
Тема: Хвороби і лікування. Повторення
Tuesday, the twenty-second
of March
Classwork
1. Впр. 2 с. 85 Розгляньте малюнки і поєднайте зі словами (усно)
2. Впр. 3 с. 85 Випишіть речення і здогадайтесь хто їх сказав (поставте номер зображення)
Підказка:
Don't touch- не торкайтесь
sore - горло
head hurts - болить голова
terrible - жахливий
knee - коліно
Homework
1. Впр 4 с. 86 Поєднайте частини фраз, запишіть їх. (виділіть кольором фрази, які ви найкраще знаєте)
2. Впр 5 с. 86 (за бажанням). Прочитайте речення і випишіть правильні поради лікаря
Понеділок 21.03.22
Тема: Story Time
Monday, the twenty-first
of March
Classwork
1. Повторіть слова за посиланням. https://learningapps.org/display?v=poq7jxu2322
2. Впр. 1 с. 82. Прослухайте історію за посиланням, слідкуйте за текстом. https://drive.google.com/file/d/1IJ0z4qEDjuO_97CLWZL1ockL1GSVLfx6/view?usp=sharing
3. Впр. 2 с. 83 дайте відповіді на питання (усно або письмово)
1) Who must visit the doctor? - Хто повинен відвідати лікаря?
2) Who is ill? - Хто хворий?
3) Why is it Luka's unlucky day? - Чому це нещасливий день Луки?
Homework
1. Впр 3 с. 84 Доповніть речення письмово
П’ятниця 18.03.22
Тема: Виклик лікаря
Friday, the eighteenth
of March
Classwork
1. Опрацюйте нові слова за посиланням. https://learningapps.org/display?v=poq7jxu2322
Поєднайте слова з перекладом. Для перевірки натисніть галочку у правому нижньому куті. Правильні пари засвітяться зеленим, неправильні - червоним, їх можна роз’єднати і вправити.
Коли правильно поєднаєте слова, зробіть скріншот, або випишіть фрази.
2. Впр. 1 с. 81 прочитайте
3. Впр. 2 с. 81 дайте відповіді на питання усно (скористайтесь скріншотом або виписаними словами). Оберіть 3 питання і запишіть відповіді письмово. За бажанням - виконайте письмово всю вправу.
Homework
3. Впр. 3 с. 81 Доповніть текст письмово. (скористайтесь скріншотом або виписаними словами)
Вівторок 15.03.22
Тема: На прийомі у лікаря
Tuesday, the fifteenth
of March
Classwork
1. Повторіть слова теми, перейдіть за посиланням і виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pepzdq2s522
3. Прослухайте запис і позначте, які речення правильні, які - ні. Випишіть речення і позначте словами True (правильно) або False (неправильно) https://drive.google.com/file/d/1KvKhUF5Z4LSwY6n2U0oW8wtETK9rZO6B/view?usp=sharing
1. David is ill
2. David has got a toothachahe
3. David sneezes a lot (часто чхає).
4. He has got a sore throat and headache
5. Doctor told him (сказав йому) to drink a lot of juice.
Homework
1. Повторіть слова теми
2. Впр 4 с. 80 (за бажанням) Підказка: When I have got... - Коли у мене..., stay in bed - залишатися в ліжку
Понеділок 14.03.22
Тема: На прийомі у лікаря
Monday, the fourteenth
of March
Classwork
1. Випишіть у словник або зошит нові слова, користуйтесь ними під час виконання завдань
patient (пеішнт) - пацієнтshould (шуд) - повинен
stay at home (стеі ет хоум) - залишатися вдома
a lot of (е лот оф) - багато
next (некст) - наступний
What's the matter with you? (уотс зе метте уіз ю) - Що вас турбує?
nothing serious (насін сіріез) - нічого серйозного
ill (іл) - хворий
tooth hurts (тус хертс) - болить зуб
need (нід) - потрібно
pull out (пул аут) - видалити
take medicine twice a day (тейк медісін туайс е деі) - приймати ліки двічі на день
come again (кам егеін) прийти знову
check up (чек ап) - повторний огляд
3. Впр. 2 с. 79 Поєднайте письмово слова з їх поясненнями
Homework
1. Впр. 3 с. 89 Прочитайте речення, випишіть їх у зошити і подумайте, хто може сказати такі фрази, лікар чи пацієнт? Напишіть після речень: doctor або patient
2. Повторіть слова попередніх уроків за посиланням https://learningapps.org/display?v=pepzdq2s522
П’ятниця 25.02.22
Тема: Поради під час хвороби
Friday, the twenty-fifth
of February
Classwork
1. Повторіть слова теми, перейдіть за посиланням і виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/display?v=pepzdq2s522
2. Впр. 1 с. 78, прослухайте аудіозапис за посиланням, прочитайте діалоги https://drive.google.com/file/d/1m5l7A6VIxebDj5ymLJGaLNN0N1Uq8lHQ/view?usp=sharing
3. Виразно прочитайте один діалог
4. Поєднайте назви недуг з рішеннями, як допомогти (виконайте інтерактивну вправу, перейдіть за посиланням https://wordwall.net/ru/resource/19718255)
Homework
1. Впр 4 с. 78 виконайте письмово за зразком. Дайте поради, що робити при різних симптомах, за зразком
Example: When I have got a headache, I go to sleep.
__________________________________________________________________________________
Архів 2020-2021 н.р.
Середа 17.02.21
Тема: Особливий день
Wednesday, the seventeenth
of January
Classwork
1. Пригадайте порядкові числівники. Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/7056110
2. Підручник впр. 1 с. 85 усно прочитайте, поєднайте текст з малюнками
3. Впр 2. с. 86 письмово доповніть речення
Homework
1. впр 3 с. 86 прочитайте, дайте відповіді на питання письмово (питання переписувати НЕ ТРЕБА)
Whose birthday will it be? - У кого буде день народження?
It will be .......
When will the birthday party be? - Коли буде святкова вечірка?
The birthday party will be......
What will his friends do? - Що будуть робити його друзі?
His friends will .....
What will they eat? - Що вони будуть їсти?
They will eat......
What will they wear? - Що вони одягнуть?
They willl wear......
Четвер 28.01 21
Тема: Список покупок
Thursday, the twenty-eighth
of January
Classwork
1. Пригадайте назви продуктів та розподіліть слова на 2 колонки (письмово)
Зверніть увагу! There is some вживаємо з словами у однині (1 banana) або з назвами продуктів, які не можемо порахувати (milk, juice, meat - м’ясо тощо). There are some вживаємо з словами у множині (2 bananas, 10 oranges).
pizza, hamburgers, soup, apple, banana, meat, juice, flour, eggs, tomatoes, carrots
There is some There are some
2. Впр. 1 с. 69 прочитайте, запишіть слова у словник
3. Впр. 3 с. 69 прочитайте та порівняйте (у першій колонці вказуємо на продукт, кількість якого не визначена, його трохи, у другій колонці - точна кількість продуктів в упаковках)
Homework
1. Впр. 4 с. 70 прочитайте діалог, випишіть продукти, які купив хлопчик
Немає коментарів:
Дописати коментар